He rebut correus vàlids a la bústia d’Spam

El sistema de correu analitza els missatges rebuts, i envia a la carpeta Correu brossa els missatges que considera que són Spam (correu no desitjat).
Cada gestor de correu té els seus propis mecanismes de control però la forma universal de gestionar el correu d’Office 365 és des de l’entorn web (https://correu.uab.cat). Els filtres que poseu d’aquesta manera serviran independentment del client que feu servir (entorn web, Outlook, client de correu del mòbil, etc.).


Per gestionar el correu brossa accediu a https://correu.uab.cat i seguiu les indicacions que es descriuen a continuació.


En cas que un correu hagi anat a parar a correu brossa, podeu definir que aquesta adreça sempre es rebi a la safata d’entrada i, si voleu, notificar l’error de classificació per ajudar al sistema a millorar la detecció. L’opció és accessible clicant amb el botó dret sobre el missatge > “No marquis com a correu brossa”.

 

Aquesta opció també és accessible des de la banda del menú superior, un cop hem seleccionat el missatge:

 

Si el problema no és amb una adreça sinó amb diverses adreces del mateix domini i voleu que tots els
correus del domini sempre arribin a la Safata d’entrada o pel contrari sempre arribin al correu brossa,
heu d’anar a la Configuració (1) > Mostra tota la Configuració de l’Outlook (2) > Correu (3) > Correu
Brossa (4)

 

 

T'ha servit d'ajuda?