Sóc estudiant i no veig totes les meves assignatures al Campus Virtual, què pot passar?

0

Per defecte, no apareixen totes les assignatures de les quals estàs matriculat/ada. El/la professor/a responsable és qui decideix sol·licitar o no l’alta al Campus Virtual. Si tens la certesa que la teva assignatura-grup sí que està activa, però tu no la veus, pot ser per diversos motius:

• Que encara no s’hagi actualitzat el llistat d’estudiants amb la matrícula. En aquest cas et recomanem que accedeixis al Campus Virtual al dia següent, ja que cada nit es fa una sincronització.
  • Si fa poc que t’has matriculat, és possible que encara no s’hagi processat la teva matrícula. En aquest cas et recomanem que ho tornis a provar passats uns dies. Si, un cop transcorreguts aquests dies, continues sense veure-les, pots enviar un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. indicant el codi-grup de l’assignatura concreta.