Qui pot accedir a Nebula?

Poden accedir a Nebula els col·lectius de PAS i PDI que tenen activat al·servei d’accés al domini UAB).

Les persones que pertanyen a aquests col·lectius que rebin el missatge de ‘No tens accés per accedir a aquest servei es poden trobar en una de les situacions següents:

1. Poden tenir la paraula de pas caducada, cal que realitzin un canvi de contrasenya a través d’aquest formulari  i tornin a provar.
  2. No tenen el servei que dona dret al domini UAB. Per tant, l’hauran de demanar emplenant aquest formulari.
  3. Que la sessió hagi caducat. Cal tornar a autenticar-se.

Els alumnes NO poden accedir a Nebula. Per a la comunicació i col·laboració en l'àmbit de la docència ja existeix el Campus Virtual i Arcadia. Es pot convidar a un alumne com si fos un extern si és necessari el seu treball col·laboratiu a Nebula per a finalitats diferents de la docència.