Accés a les aplicacions virtualitzades
Per accedir al Portal d’aplicacions de Cloudpaging (Hub), cal anar a l'URL:
Cliquem a “Inicia sessió per UNIFICAT”:

Iniciem sessió amb el nostre compte

Entrarem al portal Hub d’aplicacions Cloudpaging. Si és la primera vegada que entrem ens demanarà instal·lar el client AppsAnywhere (s’instal·la automàticament i sense demanar cap interacció amb l’usuari) i l’aplicació Cloudpaging Player, necessàries per executar les aplicacions virtualitzades.
Quan es descarregui l’executable del Cloudpaging Player si no s’executa automàticament l’obrim per executar-lo. Llavors ens apareixerà la pàgina següent:

Cliquem el botó “Next”. Apareixerà la pàgina de la llicència, seleccionem “I accept the terms in the license agreement” i tornem a clicar al botó “Next”.
Llavors ens apareix la pantalla per escollir la carpeta de destinació de l’aplicació:

NO canviem la carpeta, ni la quantitat de memòria que apareix per defecte per a la memòria cau d’aplicacions. Tornem a clicar el botó “Next”.
Llavors apareix una pantalla amb el botó “Install”, el cliquem per tal que faci la instal·lació del client Cloudpaging Player. Finalment, ens apareix una pantalla amb el botó “Finish”, el cliquem i la instal·lació estarà finalitzada.
A partir d’aquí podem navegar pel portal i executar les aplicacions que hi ha disponibles.
