Sóc estudiant, quin programari puc instal·lar al meu pc particular?

• Microsoft, sota l’acord MSDeveloper Network Academic Alliance (MSDN AA) posa a disposició de la docència la plataforma de software de test i desenvolupament de Microsoft. Per poder accedir a aquest portal heu de ser PDI o Estudiants.

Teniu informació detallada aquí

• Com a estudiant matriculat a la UAB, Microsoft us ofereix una subscripció gratuïta al seu programari Microsoft Office 365 ProPlus que inclou les últimes versions de Word, Excel, PowerPoint, OneNote...

Per accedir a aquest programari seguiu les instruccions que trobareu aquí.

•  Plataforma ArcGIS, sistema d'informació geogràfica d'ESRI Inc. Tota la comunitat UAB (estudiant, PDI i PAS) pot executar una còpia d'aquest programari en equips dins espais UAB, aules, i en equips personals fora del campus, per activitats relacionades amb la Universitat, ús docent, recerca i administració.

Teniu informació de com fer la instal·lació fent clic aquí. Per a qualsevol aclariment, contacteu amb el Laboratori d'Informació Geogràfica i teledecció (LIGIT) (tel. 1891, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).