M'apareix un codi d'error quan intento connectar-me al servei de tunel de la XPV
Aquest error que ens podem trobar amb un número diferent del -8, indica que tenim una altra sessió de la XPV iniciada. Cada compte només pot tenir una sessió oberta simultàniament.
Per solucionar qualsevol número d'error, hem de fer el següent:
- A la barra de tasques de Windows (al costat de l'hora) fem clic dret al símbol del FortiClient. Seleccionem “Apagar FortiClient”.
- Un cop fet això, heu d'accedir a https://xpv.uab.cat i iniciar sessió mitjançant el botó de “Single Sign-On”.
- En cas de sortir-vos un avís de què ja hi ha una sessió oberta, premeu el botó de “Login Anyways”.
- Un cop iniciada sessió, a la part superior dreta de la pantalla, on apareix el vostre
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , farem clic i donarem a Log Out.
- Fet això, tanquem la pestanya del navegador, tornem a obrir FortiClient i provem d'iniciar sessió de nou.
#7