Poden accedir a Nebula els col·lectius de PAS i PDI que tenen activat al·servei d’accés al domini UAB).

Les persones que pertanyen a aquests col·lectius que rebin el missatge de ‘No tens accés per accedir a aquest servei es poden trobar en una de les situacions següents:

  1. Poden tenir la paraula de pas caducada, cal que realitzin un canvi de contrasenya a través d’aquest formulari  i tornin a provar.
  2. No tenen el servei que dona dret al domini UAB. Per tant, l’hauran de demanar emplenant aquest formulari.
  3. Que la sessió hagi caducat. Cal tornar a autenticar-se.

Els alumnes NO poden accedir a Nebula. Per a la comunicació i col·laboració en l'àmbit de la docència ja existeix el Campus Virtual i Arcadia. Es pot convidar a un alumne com si fos un extern si és necessari el seu treball col·laboratiu a Nebula per a finalitats diferents de la docència.

T'ha servit d'ajuda?

Actualment per poder actualitzar la foto has d’enviar un correu electrònic al CAS (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) indicant: 

Nom i cognom, NIU, DNI i foto digitalitzada (si no la teniu en digital, la podeu enviar per correu ordinari amb les mateixes dades)

 
T'ha servit d'ajuda?

Sí. Existeixen un seguit d’aplicacions tant per dispositius amb iOs (iphone, ipad) i per Android. Teniu més informació sobre con configurar-ho a la web www.uab.cat/si a l’apartat Telefonia > Telefonia mòbil > Documentació addicional

T'ha servit d'ajuda?

Pots convidar a persones internes de la UAB i externes als teus espais sempre i quan tinguis el rol d’administrador de l’espai.

Els usuaris externs (que no tenen NIU o bé, que tenen NIU però no son PAS/PDI) rebran un correu per poder accedir.  A partir d’aquest moment s’ha de tenir en compte que podran tenir accés a documents de l’espai al qual han estat convidats.

Abans de convidar a algú, mira si aquesta persona ja existeix prèviament a Nebula, ja sigui perquè te dret i és un usuari amb NIU o bé perquè ja ha estat convidada abans per un altre usuari de Nebula.

T'ha servit d'ajuda?
  • Rol “Administrador”
    • Convidar a usuaris, pujar documents, editar i modificar documents, esborrar documents.
  • Rol “Col·laborador”
    • Pujar documents, editar i modificar documents, esborrar documents.
  • Rol “Contribuïdor”
    • Pujar documents, editar i modificar documents.
  • Rol “Consumidor”
    • Nomes pot llegir documents.
T'ha servit d'ajuda?

Per accedir mitjançant l’explorador com si fos una nova unitat de xarxa cal que connecteu una nova unitat indicant d’adreça com indiquem els següents exemples:

Des de Windows, si us cal ajuda consulteu aquest enllaç 

\\nebula\disc\Espais\nom_del_site\documentLibrary

Des de sistemes operatius MacOSX, si us cal ajuda consulteu aquest enllaç

\\alf-repo1.uab.es\alfresco\Sites\nom_del_site\documentLibrary

Aquesta opció només funciona si esteu a la xarxa interna de la UAB i no estaran disponibles totes les funcions de Nebula.

T'ha servit d'ajuda?

Per obtenir una nova contrasenya cal que enviïs un correu des de la bústia amb la que us vareu registrar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i us donarem les instruccions per generar una contrasenya nova.

 
T'ha servit d'ajuda?

Accediu a Nebula i a la part superior dreta on indica el vostre nom, cliqueu al desplegable. Al menú que us mostrarà seleccioneu “El meu perfil”:

Dins les pestanyes que us apareixeran, mostra “Paperera”.

Quan hi accediu us mostrarà els arxius i/o carpetes que hagueu eliminat. Per recuperar-los cal seleccionar-los i clicar al botó “Recuperar”.

T'ha servit d'ajuda?

Hi ha mes documentació de suport en aquesta pàgina.

T'ha servit d'ajuda?