Tinc una adreça @e-campus.uab.cat, com puc registrar-me a Microsoft Teams?

ATENCIÓ: Recordeu que per accedir a Teams, cal fer-ho amb el compte @e-campus.uab.cat que generareu amb aquestes instruccions i no amb el compte @e-msoffice.uab.cat. En el cas que vulgueu obtenir les llicències del paquet Office, haureu de seguir aquest procediment.

Si és la primera vegada, haureu de crear una contrasenya d’accés del compte @e-campus.uab.cat, ja que aquest entorn és diferent al del correu i la validació que teniu amb Google no és vàlida al intentar accedir al Teams.

Per generar la contrasenya, entreu a https://teams.microsoft.com/ i seguidament cliqueu a “¿No puede acceder a su cuenta?

Seguidament us preguntara "¿Con qué tipo de cuenta necesita ayuda?" haurem de triar "Cuenta profesional o educativa"

Seguidament es carregarà la següent pàgina web, on haureu de posar el vostre Id d’usuari, aquí haureu de posar el compte d'alumne vinculat a la UAB tal i com surt a la captura.

Cliqueu a “Siguiente” i us apareixerà una pàgina per enviar-vos un missatge de confirmació, aquest missatge s’envia al compte d’estudiant @e-campus.uab.cat.

Haureu de posar el codi que heu rebut a la bústia de correu de la universitat. (@e-campus.uab.cat)

Després us demanarà establir una paraula de pas, aquesta és independent de la vostra contrasenya vinculada al NIU. Estarà vinculada al compte que fareu servir per entrar a Teams.

A continuació us informarà de que el procés ha acabat correctament i la paraula de pas s'ha establert correctament.

Un cop generada la paraula de pas, ja podreu iniciar sessió amb el vostre NIU o correu e-campus a la web de Teams o a l’aplicació d'escriptori.

L'accés a les activitats en línia es podrà realitzar via l’enllaç que us proporcioni el vostre professor/a. Per accedir amb el vostre usuari, haureu de tenir iniciada la sessió a Teams.

També podeu accedir a les activitats en línia amb un usuari convidat seguint aquestes instruccions.